Grundejerforeningen Åsager

Du er her: Hjem > Elektronisk post fra foreningen

Elektronisk post fra foreningen

I Grundejerforeningen Åsager foregår al information til medlemmerne fra bestyrelsen som hovedregel elektronisk via medlemmernes mailadresser. Det er frivilligt, om man vil tilmelde sin mailadresse, men gøres det ikke, vil man ifølge vedtægternes § 4 kun modtage indvarslinger til generalforsamlinger i postkassen. Der kan oprettes op til 3 mailadresser under hvert medlem.

I lighed med reglerne i den offentlige sektor kan medlemmer, som f.eks. ikke har en mailadresse, dog alligevel få al information på papir bragt til postkassen. Det kræver, at et medlem af bestyrelsen skriftligt har modtaget underskrevet anmodning herom. Medlemmer, som bestyrelsen ikke hører fra, vil som sagt kun modtage indkaldelse til generalforsamling. Pågældende må så selv opsøge referater og nyhedsmails på GFÅs hjemmeside.

For at tilmelde din email eller ændre din email adresse i foreningens kartotek kan du kontakte bestyrelsen@aasager.dk, så sørger vi for at rette dine informationer.

« forrige  |   top  |   næste »

Powered by CMSimple | Template by CMSimple | Login